בית / סלבס / 2022 הולכת להיות השנה של קמילה קאבלו וזאת בגלל שעזבה את חמישיית Fifth Harmony

2022 הולכת להיות השנה של קמילה קאבלו וזאת בגלל שעזבה את חמישיית Fifth Harmony


אמנים ומוזיקאים צעירים כבשו את תעשיית המוזיקה בסערה היום, ויצרו מנגינות ייחודיות וחדשות ששיגעו את כולנו בשנת 2022. קמילה קאבלו היא אחת האמניות שגם הצליחה להביא את המורשת הקובנית שלה לתקשורת המיינסטרים. הקריירה של קאבלו החלה לאחר שהיא נדחתה מהתוכנית X-Factor USA והוזמנה להיות חלק מ-Fifty Harmony לעונה השנייה של התוכנית. הלהקה הצליחה למכור יותר מחצי מיליון עותקים ועמדה בראש מצעדי הבילבורד במהלך הריצה המוצלחת שלה. ב-2016 החליטה קאבלו לעזוב את הלהקה כדי להתמקד בקריירה שלה כמוזיקאית סולו.

מאז שהוציאה את אלבום הבכורה שלה Camila ב-2018, הזמרת ראתה את הקריירה שלה עולה בצורה אסטרונומית, זוכה להכרה ותשבחות על הופעותיה כאמנית מבטיחה. בואו נסתכל כיצד הקריירה של קמילה קאבלו זינקה לאחר שעזבה את הלהקה Fifth Harmony.

ֿ

כל העיניים היו על קמילה קאבלו לאחר שהכוכבת עזבה את פיפט' הרמוני כדי להתרכז בקריירת הסולו שלה. בשנת 2017, היא הציגה לראשונה את הסינגל שלה Havana שכבש את העולם בסערה. לפי BBC, בין 2017 ל-2018, השיר מכר 19 מיליון עותקים והפך לסינגל הנמכר ביותר של 2018. השיר הושמע 888 מיליון פעמים והוזרם 2.6 מיליארד פעמים באותה שנה.

אלבום הבכורה שלה Camila יצא ב-2018, נפתח במקום הראשון במצעד בילבורד 200, ועשה 119,000 יחידות עם 65,000 מכירות טהורות. אלבומה השני, Romance, יצא בדצמבר 2019 והופיע לראשונה במקום השלישי במצעד הבילבורד עם 86,000 יחידות שוות ערך לאלבום שנמכרו.

מאז שהפכה לאמנית סולו והראתה את הכישרון והאישיות הנועזת והעוצמתית שלה, קאבלו תפסה את עיניהם של כמה מותגי ביוטי ולייף סטייל יוקרתיים. ב-2017 היא הפכה לפנים של שני מותגים חשובים, לוריאל פריז וסקשר. עבור לוריאל פריז, קאבלו כיכב במספר קמפיינים פרסומיים להשקות מוצרים כמו מסקרה לאש פרדייז, עט מיקרו דיו Allure ומוצרי טיפוח לשיער.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by camila (@camila_cabello)


עשוי לעניין אותך

חשיפה: צפו בשבעת הדרכים בהן עשה פיט דוידסון את הונו (8 מיליון דולר)

שמו של פיט דוידסון ניתז על פני אינסוף כותרות השנה, והוא ראה יותר תהילה בחודשים …

6 ההריונות ששברו את הרשת ! מס' 5 עילף אותנו !!

כשתראו את דודה שלכן בהריון או את השכנה או אפילו הקופאית ההריונית שכולכם מכירים בסופר …

השאר תגובה