בית / סלבס / חשיפה: צפו בשבעת הדרכים בהן עשה פיט דוידסון את הונו (8 מיליון דולר)

חשיפה: צפו בשבעת הדרכים בהן עשה פיט דוידסון את הונו (8 מיליון דולר)


שמו של פיט דוידסון ניתז על פני אינסוף כותרות השנה, והוא ראה יותר תהילה בחודשים האחרונים מאי פעם. הסיבה אינה קשורה חלילה לקריירה, או לפרויקט קומי חדש, אלא היא נובעת הבאזז העל קולי סביב מערכת היחסים החדשה שלו עם קים קרדשיאן. כל העיניים נשואות לפיט דיווידסון כמו שלא נברא מעולם, והמעריצים הבינו שהוא רכש שווי נקי מרשים של 8 מיליון דולר. למרות שהוא הטביע חותם בתעשייה לאורך השנים, גודל הונו נשאר נמוך כמו גם התהילה שקיבל.. עד עכשיו.

עתה נסקור את שבעת הדרכים בהן פיט דיווידסון הגיע לקדמת הכותרות ויצר את הונו.

יצירת צחוק בזמנים הקשים

רוב המעריצים מזהים את פניו המוכרות של פיט דוידסון מהופעותיו הרבות בסאטרדיי נייט לייב ומהופעות הסטנדאפ שלו. השחקן והקומיקאי בן ה-28 היה בקדמת הבמה ובאור הזרקורים במשך רוב חייו, והפך לסלבריטי שקט לאורך הדרך.

המעריצים של דוידסון מכירים את הסיפור שלו לו זכויות רבות כקומיקאי על כך שהוא הצליח להתרומם מהטרגדיה על ידי יצירת צחוק בזמנים הקשים ביותר שלו. דוידסון פתח בקשר לאובדן אביו כשהיה רק ילד צעיר בן 7. אביו היה כבאי מסור שנפטר במהלך פיגועי ה-11 בספטמבר בניו יורק, וחייו מעולם לא היו אותו דבר מאז אותו יום. פיט נאבק בבעיות נפשיות בגיל צעיר, והפך את הטראומה שלו לקומדיה, הצחיק אחרים וריפא את עצמו תוך כדי.

תפקידיו ב-Trainwreck & Wild 'N Out

לפני שראה תהילה עולמית על הסט של סאטרדיי נייט לייב, פיט דוידסון כבר עבד על הסצנה בתפקיד אחר. הוא עשה סנסציה על הסצנה כשכיכב במה שזוהה כעת כתפקיד פורץ הדרך שלו עם איימי שומר ב-Trainwreck, וכבר צבר תאוצה בקרב המעריצים.

בזמן ש-Trainwreck שוחרר, דוידסון כבר הפך לפנים מוכרות בתעשייה. הוא עשה הופעות משפיעות ב-Guy Code של MTV, כמו גם ב-Wild 'N Out, ותפקידו הקטן, אם כי מאוד משנה את חייו ב-Trainwreck, העלה אותו על המפה והציג רשמית את פיט דוידסון כשחקן מרכזי בעולם של בידור.

מופעי הסטנדאפ ומערכוני קומדיה

דוידסון הגדיל את פוטנציאל זרם ההכנסה שלו עם כל פרויקט ופרויקט שלקח על עצמו. הוא כבר גבה כסף יפה עבור מופעי הסטנד-אפ שלו, ובתוספת הכסף שהפיק מתפקידיו ב-Trainwreck, Wild 'N Out ו-Guy Code, הוא המשיך להעלות את מעמדו הסלבריטאי על ידי הצטרפותו להפקות כמו חניבעל בורס, כריס ד'אליה וויל פרל וג'סטין ביבר.

דוידסון המשיך להשתכר יפה עם השתתפותו בתוכנית של קומדי סנטרל בשם Gotham Comedy Live בניו יורק בשנת 2014, והיה נוהג להשתמש בחיי המשפחה הבעייתיים שלו כהשראה הבסיסית למערכוני הקומדיה. העולם החל להבין את עומק הטראומה שלו, כולל אובדן אביו, ובריאותו הנפשית הבעייתית.

תוך זמן קצר, שמו של דוידסון הופיע בפורבס 30 מתחת לגיל 30 כראי להצלחה וההישגים שהוא עבד כל כך קשה כדי להשיג.

תפקיד קבוע בסאטרדיי נייט לייב

 

התפקיד המזוהה ביותר שדוידסון קיבל היה מחויבותו המתמשכת וארוכת הטווח לסאטרדיי נייט לייב. הוא הצטרף לצוות ב-2014, בהיותו בן 20 בלבד ומאז הוא חלק קבוע בתוכנית. זמנו ונוכחותו בפלטפורמה זו אפשרו לו להשתכר בכ $15,000 – $25,000 לפרק, והיוו את המקור העיקרי לעושרו והונו המדהימים של פיט דיווידסון.

תפקידו בתוכנית שווה לסכום מוערך של 300,000$ לעונה, מה שהופך ליותר מ-500,000$ לשנה מתוכנית זו בלבד. פיט הוא בין המשתכרים הגבוהים ביותר בתכנית.

משגע את כולם בדייטים עם נשים מפורסמות

 

אחת הדרכים הגדולות ביותר שבהן כל מפורסם יכול ליצור באזז מטורף בקריירה שלו היא לצאת עם דמות בולטת. אומרים שהשווי הנקי של פיט דוידסון גדל לאחר שהתחבר לכמה מהבחורות המובילות הפופולריות ביותר בהוליווד.

הוא היה מאורס בעבר לזמרת אריאנה גרנדה, ששווה בעצמה 200 מיליון דולר. בני הזוג יצאו, רכשו בית יחד, והמשיכו לעשות קעקועים כדי להפוך את הצהרת האהבה שלהם לעולמים ואז גם התארסו. למרבה הצער הם חוו פרידה הרסנית, שגרמה לדוידסון להיכנס לדיכאון.

בימים אלה, דוידסון מקושר ללא אחרת מאשר כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן. רמת התהילה שלו עלתה באופן דרמטי לאחר שזוהתה עם המשפיען ודוידסון ראה עלייה בתהילה ועלייה בביקוש לתפקידיו כתוצאה מכך. המעריצים רוצים לדעת איך הוא הצליח להסתבך עם מגה סטאר כמו קים, שמתהדרת באימפריה של 1.8 מיליארד דולר.

לחיות חיים ללא סושיאל מדיה הופך אותו למסקרן

מעניין לציין שפיט דוידסון הוא בין הסלבריטאים הבודדים שמסרבים לתקשר עם המעריצים שלהם ברשתות החברתיות. כרגע אין לו נוכחות כלשהי במדיה החברתית, מה שכמובן הופך אותו לעוד יותר מסקרן למעריצים.

מי שמהופנט מחיי הדייטים שלו ומהקריירה המצליחה שלו מוכנים גם לשלם כדי לראות אותו מופיע באחד מסיבובי ההופעות שלו, פשוט כי רק כך הם יכולים לחדור למגן שהוא בנה סביב עצמו, ולהתקרב קצת יותר לכוכב המסתורי.

הוא עשה גלים בתעשיית הקולנוע

פיט דוידסון פרש את הקריירה והמוניטין המצליחים שלו מחוץ לגבולות הבמה הקטנה והמסך הקטן. הוא המשיך לחלוק את כישרונותיו עם תעשיית הקולנוע על ידי הופעה במספר סרטים כמו Set It Up, Big Time Adolescence, The King of Staten Island ו-The Suicide Squad. עבור The King of Staten Island, פיט היה גם סופר ובמאי, שכן הסרט התבסס על חייו.

הוא גם הופיע ב-Big Time Adolescence, What Men Want, The Dirt, The Angry Birds ו-The Freak Levels.


עשוי לעניין אותך

2022 הולכת להיות השנה של קמילה קאבלו וזאת בגלל שעזבה את חמישיית Fifth Harmony

אמנים ומוזיקאים צעירים כבשו את תעשיית המוזיקה בסערה היום, ויצרו מנגינות ייחודיות וחדשות ששיגעו את …

6 ההריונות ששברו את הרשת ! מס' 5 עילף אותנו !!

כשתראו את דודה שלכן בהריון או את השכנה או אפילו הקופאית ההריונית שכולכם מכירים בסופר …

השאר תגובה