בית / כללי / כולנו חולמים על מיני וואן כמו שקניה ווסט קנה לאחרונה, לא תאמינו כמה הוא עלה!

כולנו חולמים על מיני וואן כמו שקניה ווסט קנה לאחרונה, לא תאמינו כמה הוא עלה!


קניה ווסט הוא ההוכחה לכך שמיניוואנים יכולים להיות מגניבים, לאחר שהראפר נראה מסתובב במיני-וואן מותאם אישית ויוקרתי של מרצדס.

המיניבוס החדשה – שעלתה לו דיווח של 400,000 דולר – הוא יחיד במינו הודות להתאמות האישיות הנרחבות שעשה לו קניה. TMZ מדווחת כי המיניוואן כולל מושבים מסתובבים, שולחנות, רמקולים מותאמים אישית שלא מביישים אולפן הקלטות ומספר טלוויזיות גדולות.

עיתון ״האאוטלט״ מציין שיש רק מקום אחד לקנות מיניוואן אקסקלוסיבי כזה – חנות Wires Only בלוס אנג'לס המתמחה ביצירת כלי רכב בהתאמה אישית לרוב עבור לקוחות מפורסמים.

הקונספט של מכוניות יוקרה אינו זר לווסט, שכן יש לו כבר די אוסף על שמו. הוא נראה נוהג במספר רכבי למבורגיני, כולל גאלרדו, אוונטדור ואורוס. בנוסף, המוזיקאי הוא הבעלים של בוגאטי ווירון, אסטון מרטין DBS, פורשה פאנמרה טורבו ופורשה 991 קאררה.

המיניוואן החדש שלו הוא לא המרצדס היחיד שלו, שכן יש לו גם מרצדס SLR מקלארן ו-SLR מקלארן סטירלינג מוס, שנמכרת במיליון דולר לפחות!

בעוד שההחלטה של קניה להשקיע במיניוואן יוקרתי עשויה להיראות לא אופיינית לאור אהבתו למכוניות-על קטנות, זה יכול להיות חלק מהמאמץ שלו להתמקד יותר בילדיו.

מאז שקים קרדשיאן הגישה בקשה לגירושין בפברואר 2021, הראפר היה קולני לגבי כך שילדיו בראש סדר העדיפויות שלו. קניה עלה לכותרות מוקדם יותר השנה כשקנה בית מול האחוזה שנהג לחלוק עם קים כדי להיות קרוב יותר לארבעת ילדיהם – נורת' (8) סיינט (6) ושיקגו בת ה-4.

הנכס עלה לראפר 4.5 מיליון דולר, אם כי לפי הדיווחים הוא שילם 400,000 דולר מעל המחיר המבוקש. מקורות אמרו שהוא קנה את הבית בעיקר בגלל מיקומו ויש לו תוכניות להרוס את הבית הקיים על מנת לשפץ.


עשוי לעניין אותך

מתכנת הרוויח יותר מ-20 אלף דולר ביום על אפליקציית ה iBeer שפיתח!

זה היה הדבר הגדול ביותר ב-App Store הרבה לפני TikTok ואינסטגרם. הגימיק הפשוט לא עשה …

לא תאמינו מה ההצעה המוזרה שהציע ג׳ף בזוס לטום הנקס

לטום הנקס הוצע בתחילה המושב בטיסה לחלל של ג׳ף בזוס, מייסד חברת הענק האמריקאית אמזון, …

השאר תגובה