בית / כללי / לא תאמינו מה ההצעה המוזרה שהציע ג׳ף בזוס לטום הנקס

לא תאמינו מה ההצעה המוזרה שהציע ג׳ף בזוס לטום הנקס


לטום הנקס הוצע בתחילה המושב בטיסה לחלל של ג׳ף בזוס, מייסד חברת הענק האמריקאית אמזון, אם כי הוא דחה את ההצעה! במהלך ראיון ב-Late Night עם ג'ימי קימל, הנקס הביע שלמרות שהרעיון די טוב, יציאה לחלל פשוט לא שווה את תג המחיר של כרטיס שהוא 28 מיליון דולר.

ארבעה נוסעים ברי מזל קיבלו את ההזדמנות של החיים שלהם כשהאדם השני בעושר על פני כדור הארץ הזמין אותם לטיול מעבר לאטמוספירה שלנו. על סיפון הטיסות הראשונות של ג'ף בזוס בחללית Blue Origin היו חלוץ מרקורי 13 חבר וולי פונק, סטודנט בן ה-18 באוניברסיטת אוטרכט, אוליבר דימן, ואחיו של בזוס עצמו, מארק.

בחודש שעבר, מעריצי מסע בין כוכבים התמוגגו לראות את הקפטן האהוב עליהם מגיע לקצה כדור הארץ. שאטנר וארבעה נוסעים נוספים עלו מעל כדור הארץ בגובה של כמעט שישים ושישה מיילים.

למרות שזה בהחלט היה רגע לזכור, הנקס לא היה רצה להפיל שמועות רבות ביום הטיסה. ביום שלישי, כאשר ישב עם ג'ימי קימל, מנחה התוכנית המדוברת ביקש מהנקס לנקות את השמועה שקיבל הזמנה לפני שאטנר.

"טוב, כן, בתנאי שאני משלם. אתה יודע, זה עולה 28 מיליון דולר או משהו כזה", אמר כוכב פורסט גאמפ, "אני מסתדר, ג'ימי, טוב לי. אבל אני לא משלם 28 מיליון דולר" אמר הנקס.

 

"הייתי עושה את זה מדי פעם רק כדי לחוות את השמחה", הוסיף, "מעמיד פנים שאני מיליארדר".

למרות שהוא לא מטיס את Blue Origin (ספינת החלל של בזוס) לכוכבים, לשחקן זוכה האוסקר עדיין האפשרות לראות חלל בעתיד הקרוב. לפי USA Today, הנקס נבחר בין מספר סלבריטאים מהשורה הראשונה שרכשו כרטיסים למסעות החלל של ריצ'רד ברנסון ב-Virgin Galactic עוד בשנת 2014. בהתחשב בכך שהמחירים של בזוס היו מעשיים לירח, זה יהיה הגיוני שהכוכב יסתפק במחיר הצנוע הרבה יותר של כרטיסים של Virgin Galactic של 250,000 דולר (צנוע, תלוי בעיני מי).


עשוי לעניין אותך

כולנו חולמים על מיני וואן כמו שקניה ווסט קנה לאחרונה, לא תאמינו כמה הוא עלה!

קניה ווסט הוא ההוכחה לכך שמיניוואנים יכולים להיות מגניבים, לאחר שהראפר נראה מסתובב במיני-וואן מותאם …

מתכנת הרוויח יותר מ-20 אלף דולר ביום על אפליקציית ה iBeer שפיתח!

זה היה הדבר הגדול ביותר ב-App Store הרבה לפני TikTok ואינסטגרם. הגימיק הפשוט לא עשה …