בית / ויראלי / לא תאמינו כמה עלתה השמלה שלבשה שרה ג׳סיקה פארקר בהשקת הסדרה החדשה בכיכובה

לא תאמינו כמה עלתה השמלה שלבשה שרה ג׳סיקה פארקר בהשקת הסדרה החדשה בכיכובה


בפרק השמיני של התוכנית הידועה ״סקס והעיר הגדולה״, שרה פרקר (56) המפורסמת כגילומה של קארי בראדשו בסדרה, הסתכלה בארכיון התחפושות של הסופרת, כולל ורסאצ'ה קוטור המדהים בשווי 80 אלף דולר שהיא לבשה בסיום העונה של הסדרה המקורית. קארי נראתה לובשת את שמלת ה-'Mille Feuille' בעונה השישית, פרק 19, An American Girl in Paris, Part Une בשנת 2004. לאחר הופעת הבכורה שלה בשידור ביום חמישי, SJP פנתה לאינסטגרם כדי לחלוק כבוד לתלבושת.

שרה ג'סיקה פרקר לבשה שמלה מהממת של ורסאצ'ה קוטור עבור הסדרה החדשה של כוכבי ״סקס והעיר הגדולה״. היא עשתה כבוד לשמלה ולא חסכה מלהביע את רגשותיה באינסטגרם.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SJP (@sarahjessicaparker)

 

שרה פרסמה זוג תמונות עם 7.7 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם, יחד עם צילום מהסצנה האחרונה של And Just Like That, פרק שמיני, שכותרתו מכושפת, מוטרדת ומבולבלת, ותקריב מתוך An American Girl in Paris, חלק Une. 'מצאנו אותה', כתבה מתחת לתמונה בתור הכיתוב שלה. מתגנבת פנימה. קארי חושפת בפני חברתה לסוכנת הנדל"ן סיימה פאטל, בגילומה של שריטה צ'ודהורי, בפרק שהיא ישבה בשנות ה-20, 30 וה-40 לחייה כל השבוע תוך כדי סינון בבגדיה. לאחר מכן היא מייעצת לסימה לעצור את נשימתה עד שהיא תראה את 'הגאווה וההנאה שלה', את התלבושת של ורסאצ'ה קוטור מיל פיי שלבשה בפריז. כשקארי נוסעת לפריז לגור עם אלכסנדר פטרובסקי, היא נושאת בהכרח שלל תלבושות מדהימות, שהמדהימה שבהן היא ללא ספק שמלת ורסאצ'ה היפהפיה, לפי דיילי מייל.

בזמן שהיא מתמקמת באורח החיים האירופאי החדש שלה, היא אמורה לצאת לארוחת ערב עם האמנים, אבל בעלה נוטש אותה על מיטתה, ובסופו של דבר היא ישנה בתחפושת. היא מספרת לסימה שהיא לבשה את התלבושת שוב ושוב, פעם אחת בפריז ופעם אחת בביתה. 'ורסצ'ה,' אמרה על הבגד. הפרק מסתיים כשקארי עומדת בחלון שלה, לבושה וגועסת כל טוב. אז נמצא כי השמלה עלתה 80 אלף דולר עצומים. כשהסדרה הראשונה הסתיימה, מעצבת התלבושות פטרישיה פילד העירה על התלבושת, 'יש אנשים שיוצרים שמלות מפית סרוגה יפהפיות שהם שמים על פסלונים, וזה עובר על גליל נייר טואלט'. ״הם סורגים את התלבושת הזו לבובה, והיא ענקית להפליא, ואז מניחים את הבובה מעל גליל נייר הטואלט, והיא יושבת בחדר האמבטיה שלהם. אף על פי שקארי בראדשו, מירנדה הובס, שרלוט יורק וסמנתה ג'ונס הן הגיבורות העיקריות בסקס והעיר, התלבושת המפורסמת של קארי היא כוכבת המפתח החמישית של התוכנית והקטע השבוע של "וממש ככה", לפי אופרה ניוז.


עשוי לעניין אותך

10 סימנים שמוכיחים שהקראש שלך לא באמת אוהב אותך ומחזיק אותך על ״אש קטנה״!

  1. הוא נעלם לכמה חודשים, ואז חוזר כאילו לא קרה כלום. מה קרה: הוא כתב …

לא תאמינו כמה קיבל איש הברזל בעבור כל דקה בסרט ״ספיידרמן״ השיבה הביתה

לפי מקורות, רוברט דאוני ג'וניור, או איירון מן כמו שאנחנו מכירים אותו, הוצע הרבה יותר …

השאר תגובה