בית / ויראלי / לא תאמינו כמה קיבל איש הברזל בעבור כל דקה בסרט ״ספיידרמן״ השיבה הביתה

לא תאמינו כמה קיבל איש הברזל בעבור כל דקה בסרט ״ספיידרמן״ השיבה הביתה


לפי מקורות, רוברט דאוני ג'וניור, או איירון מן כמו שאנחנו מכירים אותו, הוצע הרבה יותר ממיליון דולר לדקה לשחק בסרט ספיידרמן החדש. טום הולנד, מצד שני, זכה בסכום עתק של 1.5 מיליון דולר. ״ספיידרמן: השיבה הביתה״ הכניס יותר מ-880 מיליון דולר במשרד הקולנוע.

בשיא החדש של הסרט ספיידרמן של טום הולנד, הוא גרף 880 מיליון דולר בקופות, ומצד שני, רוברט דאוני ג'וניור קיבל הצעה של מיליון דולר לדקה כדי לתת את הופעתו המיוחדת בסרט.

דאוני, שהופיע לראשונה כאיירון מן ב-2008, עלה עד מהרה להיות הבוס המנדט של סרטי היקום הקולנועי של מארוול, והרוויח יותר כסף מאשר עמיתיו הנוקמים באופן קבוע. לפי עיתונים, למרות שהתגמול הבסיסי של דאוני בסרטים מאוחרים יותר של מארוול היה יותר מ-20 מיליון דולר, הוא חתם על חוזה עם החברה שבה הוא קיבל חלק מההכנסות. דאוני הרוויח לפי השמועות 75 מיליון דולר עבור Avengers: Infinity War בגלל העסקה המיוחדת הזו. חבריו ל"נוקמים", כולל כריס המסוורת' וכריס אוונס, הרוויחו בין 15 ל-20 מיליון דולר עבור תפקידיהם בסרט, אך לא היה להם ״סידור״ כה כבד עם הפקת הסרט.

לפי האתר Hindustan Times, מארוול העלתה את הקריטריונים שלפיהם שחקנים עשויים לטעון לקיצוץ בהכנסות. השווי של דאוני היה כל כך גבוה שהוא נשכר לתפקיד חוזר ב״ספיידרמן: השיבה הביתה״, סרט הסולו הראשון של טום הולנד בתור הדמות האיקונית, תמורת סכום מוערך של 15 מיליון דולר.

דאוני היה מעורב בסרט במשך שלושה ימים, בממוצע של 5 מיליון דולר בכל יום. לאחר חמש עשרה דקות של זמן שידור, השחקן הרוויח מיליון דולר לדקה על תרומתו לתמונה. לשיבה הביתה היה תקציב מוערך של 175 מיליון דולר. וגם יורשו, ״ספיידרמן: רחוק מהבית״, עלה סכום עתק של 165 מיליון דולר, בעיקר בגלל היעדרו של דאוני.


עשוי לעניין אותך

10 סימנים שמוכיחים שהקראש שלך לא באמת אוהב אותך ומחזיק אותך על ״אש קטנה״!

  1. הוא נעלם לכמה חודשים, ואז חוזר כאילו לא קרה כלום. מה קרה: הוא כתב …

לא תאמינו כמה עלתה השמלה שלבשה שרה ג׳סיקה פארקר בהשקת הסדרה החדשה בכיכובה

בפרק השמיני של התוכנית הידועה ״סקס והעיר הגדולה״, שרה פרקר (56) המפורסמת כגילומה של קארי …

השאר תגובה