בית / כללי / צפו: הסמים עם ההשפעות המפחידות בעולם

צפו: הסמים עם ההשפעות המפחידות בעולם


הסם יגרום לכם לעשות כל דבר שנאמר לכם, סם שיהפוך אתכם לקניבלים. בעולם קיימים סמים קשים ומסוכנים שההשפעה שלהם בלתי נתפסת. כתבה זו תגרום לכם להתרחק מחומרים בהם אתם חושדים.

"מלחי אמבטיה"

כמובן שלא מדובר במלח לאמבטיה. זוהי תערובת סמים, שמכיל חומרים שאינם ידועים אך ממכרים מאוד. סוגים אלו נמצאים בארצות הברית ונקראים כ"סמי פיצוציות". הסוגים המסוכנים האלו נועדו להתחרות ולשבור את שוק הקוקאין וספיד. אך לאבקות אלו יש תופעות לוואי מפחידות למדי: התקפי פרנויה, הזיות, קושי הירדמות לתווך הארוך, לחץ דם גבוהה ועוד.

קרו מקרים בהם המשתמשים בסם המסוכן הפכו לאלימים במיוחד, בשנת 2012 גבר מארצות הברית תקף את אימו באלימות לאחר שהסניף כמות גדולה מהסם. כאשר השוטרים הגיעו לביתו, הגבר ניסה להכות אותם, אך לאחר שנטרלו אותו, גילו כי הוא מכוסה בצואה. אימו סיפרה כי ראתה אותו נכנס להתקפים פסיכוטיים ואכל את הצואה של עצמו. מקרה נוסף מחריד ביותר קרה במיאמי כאשר הומלס שהיה בהשפעה מהסם המסוכן, תקף הומלס ואכל את פניו. כפי שאתם מתארים לעצמכם, קניבל.

Etorphine Hydrochloride

את האטרופין הזריקו לחיילים במלחמת המפרץ כנוגד לגז עצבים. אך חומר זה הוא סם מסוכן ביותר, קרוב משפחה למורפיום. הסם נקרא ברחובות M99, והינו חזק יותר מההרואין פי 5,000. בנוסף הסם יכול להרוג בן אדם מתוך מגע בלבד.

נרקומנים רבים נמשכים לחוזקו של הסם, ובנוסף צורכים אותו בידיעה שכמות קטנה של הסם תספיק להם לזמן ממושך. אך מכיוון שהסם כל כך רעיל, הנרקומנים אינם יודעים איך להשתמש בסם וכתוצאה מכך מזריקים כמות גבוהה למדי וכך מתים בשימוש הראשון או השני. בנוסף ידוע על וטרינרים שבטעות נגעו בסם או נדקרו מהמזרק ומתו מיד.


קרוקודיל

זהו אחד מהסמים המחרידים והמסוכנים בעולם. הסם שאותו מזריקים, מהווה תחליף להרואין והורכב במעבדות קטנות ומוגבלות ומתרופות מרשם, נפט, גז ועוד. לפי דיווחים, הסם מכניס ל"היי" חזק מאוד בעוצמה של פי עשרה ממורפיום. בנוסף, הסם זול למדי שניתן לקנות כמויות גדולות.

 

KrokodilDRUG1_c

אך אל תשכחו מהתופעות לוואי:  נזק חמור ביותר לשרירים ועצמות, עור נהפך לקשקשי וירוק. בנוסף גורם לזיהומים חמורים ולריקבון תת-עורי. המון מהמכורים סובלים מבעיות קשות, כגון: נמקים קשים ביותר, פצעים פתוחים. תוחלת החיים של נרקומן הצורך סם זה הוא בין שנה לשנתיים.


איואסקה

סם זה הפך לאחרונה לטרנד בקרב התיירים היוצאים לטיול גדול בהודו. איואסקה מגיע מהג'ונגלים בדרום אמריקה, כאשר, שם הוא מופק מצמחים לחליטה מעוררת הזיות.

Nourth3_g

אלה שהשתמשו בסם דיווחו על הזיות מוגברות למדי, למשך שעות ארוכות. לאחר הצריכה יש תחושה של בחילה קשה ולרוב מקיאים לאחר הצריכה. לרוב המשתמשים דיווחו שבתחילת ההשפעה יש מצב רוח טוב, אך עם סיום ההשפעה, התחושה יורדת לדיכאון. קיימת סכנה בסם זה והיא שהמשתמשים יכנסו ל"טריפ רע" והקאה ממושכת עלולה לגרום להתייבשות חמורה שיכולה להוביל לרוב למוות.


עשוי לעניין אותך

כולנו חולמים על מיני וואן כמו שקניה ווסט קנה לאחרונה, לא תאמינו כמה הוא עלה!

קניה ווסט הוא ההוכחה לכך שמיניוואנים יכולים להיות מגניבים, לאחר שהראפר נראה מסתובב במיני-וואן מותאם …

מתכנת הרוויח יותר מ-20 אלף דולר ביום על אפליקציית ה iBeer שפיתח!

זה היה הדבר הגדול ביותר ב-App Store הרבה לפני TikTok ואינסטגרם. הגימיק הפשוט לא עשה …

השאר תגובה