בית / ויראלי / מחריד: הם אילצו אותה לאכול עכביש חי בשידור חי בטלוויזיה, וזה הכעיס הרבה מאוד צופים!

מחריד: הם אילצו אותה לאכול עכביש חי בשידור חי בטלוויזיה, וזה הכעיס הרבה מאוד צופים!


מתחרה בתוכנית הריאלטי הבריטית המוכרת, "אני סלב, תוציאו אותי מכאן" השתתפה באתגר דוחה והזוי שבמסגרתו הוכרחה על ידי ההפקה לאכול עכביש ענקי וחי, כמובן שבשידור חי. יותר מ-1,150 תלונות התקבלו לרשות השידור הבריטית בעקבות הרגעים הדוחים. צפו:


 

עכביש מים

כוכבת ריאליטי בשם פרן מקיין, בת 25, נאלצה לאכול עכביש מים די גדול וחי (!) כחלק מאתגר שהיה בתוכנית הריאליטי "אני סלב, תוציאו אותי מכאן!" (דומה להישרדות VIP). למקיין הוצעו 8 מנות שונות: ארבע מהן עם חרקים וחלקי חיות, והארבע האחרות הם מנות שהמתמודדים השתוקקו להם במהלך התוכנית. על כל מנה דוחה שמקיין תוכל היא תזכה במנה נחשקת, כאשר המנה האהובה עליה היא עוף בגריל, ובכדי להשיג את המנה נדרשה מקיין לאכול עכביש מים חי.

עכביש מים2

כשמקיין ראתה את העכביש, היא הגיבה בצרחות ולחץ, ואפילו מנחה התוכנית הציע לה לסובב את הכוס בה כלוא העכביש, בכדי שיהפוך לכדור והיא תוכל לבלוע אותו בקלות. "הגעתי עד כאן ואני לא הולכת לוותר עכשיו" אמרה מקיין ואכלה את העכביש. "הוא הריח כמו ג'וק, הטעם היה דוחה והרגליים שלו היו פריכות ודוקרות" תיארה מקיין את החוויה המגעילה.

מנחה התוכנית קרא לה "גיבורה", אך הצופים בבית הזדעזעו ממש מהמראות הקשים והגיבו בחריפות רבה ברשתות החברתיות פייסבוק וטוויטר, ובנוסף שלחו מכתבי תלונה לרשות השידור הבריטית. סה"כ התקבלו כ-1,150 תגובות על השידור הדוחה הזה, שהיה לו אחוזי צפייה גבוהים מפני שהיה פרק הגמר של התוכנית. פרן סיימה במקום השלישי בתוכנית.

(מקור)


עשוי לעניין אותך

10 סימנים שמוכיחים שהקראש שלך לא באמת אוהב אותך ומחזיק אותך על ״אש קטנה״!

  1. הוא נעלם לכמה חודשים, ואז חוזר כאילו לא קרה כלום. מה קרה: הוא כתב …

כולנו חולמים על מיני וואן כמו שקניה ווסט קנה לאחרונה, לא תאמינו כמה הוא עלה!

קניה ווסט הוא ההוכחה לכך שמיניוואנים יכולים להיות מגניבים, לאחר שהראפר נראה מסתובב במיני-וואן מותאם …

השאר תגובה