בין ים הפרסומות שטוחנות לנו את המוח בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונים – רק חלק קטן הן באמת טובות, מצחיקות, מפתיעות ומעוררות מחשבה. רוב רובן של הפרסומות המוצלחות האלה מנסות למכור לנו מוצר כלשהו, בדרך כלל אחד כזה שיש לו תקציב פרסום נדיב במיוחד. מדי פעם קורה שמודעה או תשדיר מוצלחים בכלל לא מנסים לדחוף יד לכיס שלנו, אלא בסך הכל רוצים לשפר קצת את העולם שסביבנו.
פרסומות כאלה, שמקדמות מטרות חברתיות כמו מניעת אלימות, הגנה על ילדים, זכויות של בעלי מוגבלויות או שמירה על הטבע מתפרסמות כל הזמן, אבל לא תמיד מתבלטות. מצד שני, כשהן כן עושות את העבודה, הן מעולות במיוחד. ממש כמו שתוכלו לראות בעשרים המודעות החברתיות האלה שפורסמו ברחבי העולם בשנת 2016.
טכנולוגיה נגד אלימות פיזית
השתמש ב ← → (חצים) כדי לעבור בין התמונות